За тиждень «Чорної п’ятниці» «Укрпошта» доставила майже півмільйона відправлень з найбільших онлайн-маркетплейсів України

За тиждень «Чорної п’ятниці» «Укрпошта» доставила майже півмільйона відправлень з найбільших онлайн-маркетплейсів України

За тиждень «Чорної п’ятниці» «Укрпошта» доставила майже півмільйона відправлень з найбільших онлайн-маркетплейсів України

Українці за тиждень «Чорної п’ятниці», замовляючи товари на найбільших онлайн-майданчикіах України (OLX, PROM, Rozetka тощо), обрали «Укрпошту» для доставки своїх замовлень майже 500 тисяч разів.

Цікаво, що 70% з цих доставок припало на послугу «Укрпошта Експрес», яка передбачає доставку у терміни до 2 днів у межах обласного центру, області та між обласними центрами та від 3 днів у межах України.

«Протягом акційного тижня середньоденна кількість відправлень зросла в середньому на 50% порівняно з неакційними періодами. Приємно, що все більше клієнтів – як корпоративних, так і кінцевих споживачів – обирають Укрпошту за привабливі умови і, звичайно, найширшу мережу покриття», — прокоментувала заступник генерального директора Укрпошти з розвитку бізнесу Альона Стьопіна.

В «Укрпошті» зазначили, що працюють з Топ-10 найбільшими українськими маркетплейсами та інтернет-магазинами України. Також зі списку Топ-100 компаній українського сегменту e-commerce Укрпошта вже здійснює доставку для 80% — це або безкоштовна для кінцевого споживача доставка, або доставка за акційною фіксованою вартістю.

Нагадаємо, що 3 початку 2021 року «Укрпошта» доставила з-за кордону 28 млн імпортних відправлень масою 4,3 млн кг. Для перевезення такої кількості посилок знадобитися 38 літаків Ан-225 «Мрія», або 57 літаків Ан-124 «Руслан», або 170 AirBus 330.

Джерело: Укрпошта

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.